Kenagan Terindah...

Kenagan Terindah...

Yang Cute Miut..

Google Translate

Friday, June 18, 2010

Selamat pagi,selamat tengahari,selamat petang, selamat malam..

hihiihi...Cik Bonsai kepuasan tahap kritikal..saje jer nok kongsi kesakitang yang cik bons rasa ini. Smalam Cik bons main bola jaring..Biasalah kekalahan tue sudah sebati ngan grop cik bons..ekkekek.masalahnya cik bons plak yg cedera..terlangar ahli sdiri.tergoleklah cik bons kat atas padang tue..alamak..geramnyer rasa..lebih kurang "Nangka Lebuk yg Jatuh" ahahaha.

Balik kat umah ambik abg doremon..waa..tak tahan nak bawak kete pon tak ley.. g umah umy makan nasi.hahaha umy gulai kambing. cik yah, moklong, emah yg tak kan ketinggalan...grah, zemy, aboh, polang seme ader..cik bons makan dah tak selera.. rasa sejuk panas jer..nak demam dah nie rasa...akhirnya berbungkuslah ngan kain slimut..kesakitan yg amat.kaki terasa berat seperti batu..

Cik Bons bukan tak nak mengurut,tapi pengalaman ngurut hari tue buat cik bons tak brape nak ngurut..sakit wooo..cam ne lah U ALL seme leh ngurut yer..Ingat nak g klinik jer.Insya Allah petang nie.hehe.."MC" paling utama.kahkahkah..bukan i pemalas tau..tapi mmg nak jalan pon tak ley nak bergantung ngan bende.Nak bawak kete pon tak ley..maybe rehat sari 2 ley kurang cikit.

Yang paling best cik bons ader tongkat arwah nenek cik bons. Jadi tongkat tue lah yang cik bons guna untuk membantu cik bons berjalan..takkan nak g kerja pakai tongkat kuttt.." Mak tak kuasa nyahhh" Yang membuatkan cik bons geram tengah kita duk sakit2 nie..Abg Doremon tue sempat lagi..."NENEK NENEK SI BONGKOK TIGA.." Nak ajerk cik bons pepah ngan tonkat yang ader ditangan.eee sabo jer lah ek..Apa apa pon Thanks lah wan kerana meninggalkan Tongkat sakti untuk kegunaan anak-anak n cucu cicik..

Tak lupa juga lah terima kasih pada abg doremon, umy, dady yang tolong susah2 kan diri nak pikir nak letak ubat nak ajak g ngurut...sesungguhnya cik bons kene pikir 100x dulu nak buat seme tue.hahaha..Thankslah kerana bantu papah cik bons.. walaupon Korang tau berat badan yg unggul nie akan mematahkan tulang empat korat korang...

okey lah cik bons sudahi dengan wabilahitaufikwahidayah asslamualaikum wbt.
Sekian Terima Kasih

3 comments:

  1. padan sgt la tongkat wan ngn mu tu hah....hehehe....

    ReplyDelete
  2. Bulan Depan ade GAME malas ajok moklong

    ReplyDelete